Honda Integra DC2 Type R

Honda Integra stāsts sācies Japānā 1985.gadā, modelis ir neliels luksuss sporta klases auto priekšējo riteņu piedziņu. Integras Amerikas tirgum tika piedāvātas arī zem zīmola Acura.

 

 

images_honda_integra_1985_1

Par leģendāru jdm auto kļuvis tieši Honda Integra DC2 Type R modelis, kas piedāvāts 1995-2001 gadam Japānas tirgum. Tam bija divas verisjas spec 96, un spec 98. Jdm verijā, vizuāli no citu tirgu modeļiem atšķiras auto priekšpuse, salons. Apaļo četru lukturu vietā, divi ļoti plati lukturi, nedaudz citādāks bamperis un motora pārsegs. Mašinas aizmugure gan visiem modeļiem vienāda. Typer modeļa atšķirība – uz bagāžnieka standarta versijā augsts antispārns.

Dzinējs – vēl ņiprāks par Eiropas un USDM versiju, ar augstāku kompresijas pakāpi B18C Vtec (147 kW; 197 hp)
Transmisija – S80 ar Helical LSD
Lielakas bremzes, stabilācijas stieņi, un “glāžu” savilces.
Virsbūve – visvieglākais modelis, bija iespējamas komplektācijas bez drošības spilveniem, A/C, aimugures loga tīrītāja , radio,pulksteņa , stūres pastiprinātāja and ABS)
Salons – Recaro velūra priekšējie krēsli – 3 krāsu versijas – melni,sarkani un dzelteni, pie rokas bremzes – typer identifikācijas plāksne ar sērijas nr.
Papildus stipribu deva virsbūves punktu metināšana, kas ļāva samazināt ari materiālu izmantošanas, plānāks priekšejais stikls, un stabilāka balstiekārta. Kopēji auto svars tika reducēts par 10%
Honda Integra DC2 Type R ir ieguvis daudz un dažādu auto ekspertu atzinību un ticis nodēvēts arī par vienu no labāka vadāmajām pasaulē priekšpiedziņas automašīnām.
10
1997_acura_integra_2_dr_type_r_hatchback
spec 96, un spec 98 atšķirības bija nelielas, taču bija.
Latvijā ir apmēram 6 Honda Integra typer, un 4 Acura Integra.
*Japānas versijas Latvijā nav nevienas, tuvākā ir pie brāļiem Lietuviešiem.