Acura Integra B20/B18

Vietējā mēroga jdm projektu aprakstu sēriju turpinājumā apskatām jdm.lv foruma lietotāja un dibinātāja Edmunda (EDM) Acura Integra DC2.
Latvijā automašīnu marka Acura nav sevišķi izplatīta un populāra, un parasti izraisa daudz jautājumus un versijas par to. Patiesībā tas ir tas pats Japāņu autoražotājs Honda , bet lai iekarotu ASV un citu valstu tirgus izveidoja luksusa eksporta auto divīziju un nobrendoja to kā Acura. Arī citiem japāņu auto ražotājiem ir līdzīgi luksusa tipa brendi piemēram Lexus/Toyota, Infinity/Nissan.
Stāsts par vienu no šādiem modeļiem, kas izplatīts ASV un Kanādā, bet ļoti reti redzams Eiropā.

Tavs vārds, Tavs auto?

Edmunds , Acura Integra DC2.

Ar ko nodarbojies un ko dari ikdienā?

Ar jdm.lv administrēšanu, popularizēšanu un darbu.

Auto stāsts?

Mana autoparka vēsture ir diezgan plaša un daudzpusīga. Gadījās, ka pirms četriem gadiem nopirku sudraba krāsas Acura Integru ar automātisko kārbu, kas nesen bija ievesta no ASV. Mašīna ražota Japānā ASV tirgum. Identiska Honda Integra typeR, tikai ar citu jaudu un ikdienas versijā. Tad nu arī tas viss sākās…

Svarīgākā lieta auto?

Tas kā tu jūti mašīnu, kā tā tevi klausa uz ceļa un trasē, un protams dinamika.

Svarīgākā lieta Tavā auto?

Viss kopā, esmu to būvējis tādu, lai būtu 50/50 trasei un ielai. Protams, tie nav īpaši viegli savienojami virzieni.

Kāpēc japānis?

Esmu izmēģinājis dažādu ražotāju auto, vislabāk patīk japāņu, tāpēc, ka dinamikas, cenas un komforta līmenis ir ļoti labi sabalansēts. Ir liela daudzveidība un japāņu auto Eiropā tev piešķir individualitāti, un tu vairs neesi pelēkā masa.

Kādi uzlabojumi Integrai veikti?
Latvijā parasti neviens neko īsti neatklāj, kad tiek uzdoti šādi jautājumi. Uzlabojumu ir ļoti daudz, gan performances, gan vizuālie.No standarta praktiski ir palikusi tikai virsbūve. Neskarts nav palicis praktiski nekas. Mašīnā ir daudz jdm integras modeļa detaļas, gan salonā ,gan motorā. Visa piekare ir pārtaisīta, ar poliuretāna buksēm, regulējamiem amortizatoriem un atsperēm, bremzēm. Motors no 1,8 bez vtec automāta, tagad ir 2l B20/b18 Vtec hibrīds ar manuālo kārbu un LSD. Esmu arī eksperimentējis ar dzinēja modifikācijām, ieplūdi, izplūdi un dzinēja atvieglināšanu. Interjers un daudz detaļas no jdm intgras modeļa. Par to vairāk var uzzināt foruma sadaļā „Vietējie jdm projekti”

Braukt uz trasi vai braukt uztusēt?

50/50, bet kad mašīnai nav neviena vizuāla defekta un drošības karkasa trasē jūties neērti.

Mazgāties vai mazgāt auto?

Dīvains jautājums, tīra mašīna ir viens no pirmajiem tuninga elementiem 😛

Jaunas bikses vai jaunas bukses?

Cenšos sabalansēt.

Remontē pats vai uztici labām rokām?

Daudz esmu darījis pats, bet daudz lietu arī uzticējis dažādiem draugiem un paziņām, kas ir lietpratēji savā jomā. Palīdzējuši ir Japfactoy, Speedshop.lv, inex.lv, proworks, piche un vēl daži.

Kādi turpmākie plāni?

Uz šo auto plāni praktiski ir izpildīti, dažas lietas salonā tiks nomainītas. Bet ir plāni uz pāris jauniem projektiem.

Ko draudzene saka par aizraušanos ar automašīnām?

Tas ir mans hobijs… ar visām no tā izrietošajām sekām. Kad esmu pārāk aizrāvies, viņa man to atgadina 🙂

A kādu auto Tu brauktu, ja nebūtu šī?
Ar Toyota Crown M110

Vēl kāda piebilde?

Tiekamies jdm.lv

Vairāk par šo auto forumā:
Šis ir ceturtais raksts sērijā “jdm.lv entuziasti un projekti”, seko līdzi turpinājumam un pievienojies jdm.lv

foto: Tenisd.com un johnnybynature (forumā Familyguy)
video: Jānis Šaltenis (forumā Pankeiks)