woo #Bratstyle Honda CX500C caféracer

Izveido un pastāsti par savu jdm stilā veidoto projektu arī citiem. Iespējas ir ļoti plašas - sākot ar motocikliem un beidzot ar velosipēdiem.
User avatar
woo
jdm forumotājs
jdm forumotājs
Posts: 249
Joined: 6.7.2011, 12:26
Vehicle: VW - Tiguārs `17
Subaru Forester `14 - The world is flat!
Civic 5D '07
Husqvarna FC250 `17
KTM SX250F '14
Yamaha FZS1
Malagutti Ciak 125cc - 2fast4u :D
Honda CX500c '79 #bratstyle
Yamaha R1
Contact:

Re: woo #Bratstyle Honda CX500C caféracer

Post by woo » 2.12.2016, 15:19

Slapjā laikā cenšos nebraukt :-D

Aste tika tik profesionāli saīsināta :haha , pēc tam noslīpēta un ar pulveri pāri, ka neviens neko īsti skatē nepamanīja, protams sameklēja jau rāmja bildes un gribēja lielo traci taisīt, bet tas gabals tika izņemts tik mazs, ka uz aci baigi neredz un paskatījās 2 minūtes uz bildi un uz moci un meta mieru. Turklāt šiem cx500custom un cx500deluxe modeļiem katram ir nedaudz savādāka aste, kas to visu sapiņķerē vēl vairāk :-D

aizmugurējie pagriezieni atrodas savā vietā, priekšējie ir ievietoti stūres galos, Motogadget m-disc pagriezieni, made in germany ar visiem E burtiņiem, maksā tieši tik pat cik kreisā niere :D ja par to būtu piesējušies skatē, būtu tādu traci sacēlis, ka maz neliekas. Pēc likumi.lv:
207.1.3.2. Motociklu priekšējiem virzienrādītājiem jābūt vismaz 240 mm attālumā vienam no otra, turklāt tie nedrīkst atrasties tieši zem vai tieši virs galvenajiem lukturiem.

Pakaļējiem virzienrādītājiem jābūt vismaz 180 mm attālumā vienam no otra un ne tālāk kā 300 mm no tālākā pakaļējā gabarīta punkta.

Kas attiecās uz numra zīmi, tad tā būs paredzētajā vietā ar oriģinālo dubļusargu un to šausmīgi lielo bremžuguņu kluci uz skati.
Image Image

User avatar
woo
jdm forumotājs
jdm forumotājs
Posts: 249
Joined: 6.7.2011, 12:26
Vehicle: VW - Tiguārs `17
Subaru Forester `14 - The world is flat!
Civic 5D '07
Husqvarna FC250 `17
KTM SX250F '14
Yamaha FZS1
Malagutti Ciak 125cc - 2fast4u :D
Honda CX500c '79 #bratstyle
Yamaha R1
Contact:

Re: woo #Bratstyle Honda CX500C caféracer

Post by woo » 16.12.2016, 10:32

Pēc pēdējā garākā izbrauciena Rīga- Līmbaži - Cēsis - Rīga kumeļš nedaudz sagura, laikam nepatika max ātruma testēšana kas nu tagad ir 166.4km/h (pēc grāmatas oriģināli 157km/h), sāka slāpt tukšgaitā, viens cilindrs vairs negribēja īsti strādāt, domāju, ka nu ir pienācis laiks vērt vaļā un skatīt kas lācītim vēderā. Bet veicot visus pirmspārbaudes darbus, kompresija uzrādija neticami labus rezultātus, es pat teiktu, ka dzinējs knapi piestrādājies :D ķēros klāt elektro sistēmai, pēc detalizētas darbošanās ar multimetru atklājās, ka 31 gadu vecais stators ir aizgājis pensijā. Interesanti ir tas, ka pati aizdedze ir kārtīgs Japāņu šedevrs. Stators kas atrodas dzinējā un nepārtraukti peld eļļā dod 4 signālus pa diviem uz katru cilindru, pirmā dzirkstele ir no 0-4500rpm, tad pārslēdzas uz high speed coil kas nodrošina tālāk no 4500 - 12000 rpm, manā gadījumā left low speed tinums ir pieteicis savu pastāvēšanu.

Image

Lieki piebilst, ka šī ir visai izplatīta problēma šo modeļu vidu, tad nu geeki neguļ un ir izveidojuši digitālās aizdedzes, kuru nu tagad esmu uzsūtījis, labā ziņa, ka uzstādot šo nevajag raut vaļā dzinēju, iepriekšējais stators tur arī paliek. Sistēma pilnīgi aizstāj visu 31 gadu novecojušo aizdedzi.

Operates of 12V only – works if the CDI power coils are dead.
Provides electronically adjusted advance.
Default Advance Curve as for the TAI bike – Improved drivability and torque.
Provides Hall Sense and output fire indication LEDS.
Provides 2 stage RPM limit – progressively retards timing stating at 10000 rpm – then stops firing at 12000 rpm.
Fully electronic.
Contains two completely independent circuits – one for each cylinder/pair to provide fail safe redundancy.
Provides higher spark energy than original CDI.
Existing CDI kill switch functionality is retained.

Image

Image
Image Image

User avatar
edm
eat-sleep-jdm
eat-sleep-jdm
Posts: 2662
Joined: 14.5.2011, 00:32
Vehicle: // Empty garage
Contact:

Re: woo #Bratstyle Honda CX500C caféracer

Post by edm » 16.12.2016, 11:22

Labs 8-) , tas tikai tapēc ka Honda ir ļoti populāra, ar citiem veciem rumakiem ir daudz grūtāk

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest