Forester tolx mežinieks

Izveido pats sava auto projekta "aprakstu", pastāsti un parādi arī citiem. Ar nosacījumu, ka esi jdm stila piekritējs un uzlabojot to centies ievērot.
Post Reply
tolx
Reģistrēts lietotājs
Reģistrēts lietotājs
Posts: 166
Joined: 29.3.2015, 18:25
Vehicle: Subaru Forester S Turbo
Contact:

Re: Forester tolx mežinieks

Post by tolx » 18.6.2019, 14:58

Jebaķ, jebaķ :shoks: :shoks: :shoks:

Image
Image
Image

Vārdu sakot, vēl savirzi, pielikt pa 2.5 gadiem pasētās bagažnieka plastmasas un dot mizā.
Madžetafonu vakar arī iedzīvināju, bet jāatrod, kapēc neskan viens kanāls. Ā, un jāsamaina atpakaļ lampiņas uz sakarīgām.
Image

tolx
Reģistrēts lietotājs
Reģistrēts lietotājs
Posts: 166
Joined: 29.3.2015, 18:25
Vehicle: Subaru Forester S Turbo
Contact:

Re: Forester tolx mežinieks

Post by tolx » 21.8.2019, 15:45

Negaidījāt, ja?
:shura
Nobraukts Subaru summer trip 2019, nejauši sanāca uzvarēt :mrgreen:
Image
Bet neiztika bez tehniskas jautrības arī šajā pasākumā. Jau pirms tam bija problēmas, ka auto reizēm ļoti nepatīkami raustījās, īpaši pagriezienos. Diagnostika nekādas kļūdas neatklāja. Nu labi... Nomainīju sveces, katram gadījumam (Denso IK22).
It kā viss labi, bet pasākumā, kā nogriezāmies uz grunts, problēma parādījās atkal. Un vēl pēc 3 kilometriem auto vienkārši noslāpa un nevēlējās lekt. Starteris griež, tātad elektrība ir. Labi ka atcerējos, ka reiz nācās taisīt sadales vārpstas devēja vadu, jo bija norauts.
Izrādās kāds lašara bija sūdīgi salodējis :lol: Skrutka, auduma lenta un maucam tālāk, problēma pazuda. . Un kreiso sliekšņa uzliku nostiprināt, gandrīz pazaudēju.
Devēja vadi nostiprināti normāli, noizolēti kā pieklājas un vairāk uz nerviem nekrīt. Arīlabi.

Sanāca uz pacēlāja dabūt, no motora aizmugures arī eļļa beidzot vairs netek.
Ir iegūts īpašumā 20mm aizmugures stabilizators, tagad domāju, vai patiešām vajag... :mrgreen:
Vienīgais mīnuss - kko raustās uz gāzes. Līdz galam skaidrs nav. Profilaktiski tika nomainītas 2 spoles un pamazgātas sprauslas. Nepalīdzēja. Jāskatās tālāk.
Image
Image
Kaut kad senos laikos (gandrīz tikpat senos, kā pagājušā piektdiena), ADparts izpārdošanā tika nopirkts kkāc turbo spiediena pulkstenis pa lēto. Jo PSI, nevis BAR. Labi, sūc ar to, beidzot saņēmos uzstādīt. Stunda darba pagalmā un viss salikts pa vietām. Bultiņa kustās, apgaismojums spīzd. Iepūš veselus 7 PSI. :lol:
Image
Image

Pēcāk vecais cooleris nomainīts pret citu no mazliet vecākas imprezas, bet ar galīgi neaizlocītiem finiem.
Tā kā neviens ar atbilstošu bypass neiemeta, tad nācās izmantot līdzi nākošo blowu. Tagad man arī ir pshh-pshh :venas

Un vispār, kaut kur ir pazuduši 4 gadi.
Image
Image
Image

tolx
Reģistrēts lietotājs
Reģistrēts lietotājs
Posts: 166
Joined: 29.3.2015, 18:25
Vehicle: Subaru Forester S Turbo
Contact:

Re: Forester tolx mežinieks

Post by tolx » 16.10.2019, 15:47

Kko te arī notiek :haha
Raustīšanās uz gāzes reāli izbesīja. Reduktoram nomainīju remkomplektu, tas nepalīdzēja.
Nospļāvos un nopirku vēl 2 jaunas spoles - viss zajebis. Lietotas nerullz :shura
Kaut kur pa vidu savāktas visas trūkstošās plastmasas bagažniekam, nost krītošie burti uz vāka. Paldies Facex par palīdzību.
Uzlikts mazāk aplocīts top mount intercooleris ar ķīniešu BOV, tagad auto rada dīvainas skaņas :hvz
Paskatoties odometrā, konstatēts, ka pēc motora pārlasīšanas ir nobraukti 30k km. Vai tapēc es esmu kļuvis par motoristu? :D
Diez vai, bet secinājums, ka ievērojot grāmatā rakstīto un izmantojot normālus instrumentus, subaru motoru var salikt pat galīgs nemehāniķis. :troll
Tam par godu motorā nomainīta eļļa, šoreiz ieliets Shell Helix Ultra 5w40.
Un vispār, ārā tumšs un tā....
:naac
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests